1400-07-20 10:32
367
0
76480
آخرین وضعیت طرح تسهیل صدور برخی مجوزهای کسب و کار؛

طرح «تسهیل صدور برخی مجوزهای کسب و کار» با کمترین تغییر، نهایی می شود/«بهبود قوانین» و «جذب سرمایه در گردش به سمت تولید»؛ ثمره این طرح

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: طرح نهایی تسهیل صدور برخی مجوزهای کسب و کار بیش از ۹۰ درصد همان طرح اولیه خواهد بود.

به گزارش گلستان ما، حجت‌الاسلام سید جواد حسینی‌کیا عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار یزدرسا پیرامون آخرین وضعیت طرح تسهیل صدور برخی مجوزهای کسب و کار گفت:مجلس طرح تسهیل صدور برخی مجوزهای کسب و کار را تصویب کرد و این از مصوبات مهم مجلس یازدهم است که نقش بسزایی در رونق کسب و کار خواهد داشت.

وی افزود: مجلس مستقل عمل می‌کند البته به پیشنهادات هم توجه می‌کند و افراد اگر در چارچوب مشخص بتوانند نمایندگان را قانع کنند در پیشنهادات اولیه تغییر ایجاد می‌شود. 

نائب‌رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس اظهار داشت: البته معمولا پیشنهادات در صحن علنی رأی نمی‌آورد و به ندرت پیش می‌آید که طرح اولیه بر اساس پیشنهادات تغییر کند.

حسینی‌کیا خاطرنشان کرد: طرح نهایی تسهیل صدور برخی مجوزهای کسب و کار بیش از ۹۰ درصد همان طرح اولیه خواهد بود و اگر هم تغییزاتی باشد بسیار جزئی است. 

وی تأکید کرد: با این طرح شاهد رونق کسب و کار خواهیم بود و ظرفیت قابل توجهی برای کسب و کار ایجاد می‌کند.

حسینی‌کیا تصریح کرد: این طرح علاوه بر اینکه، زمینه بهبود قوانین موجود را فراهم خواهد کرد، در جذب سرمایه‌های در گردش به سمت تولید نیز مؤثر خواهد بود.

وی عنوان کرد: یقینا این طرح می‌تواند به پویایی فضای اقتصادی کشور کمک کند. 

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.